Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Ο κίνδυνος βλάβης για το προσωπικό ασφαλείας: Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα του σήμερα;

Οι επαγγελματίες υγείας και ασφάλειας προσφέρουν τακτικές υπενθυμίσεις ότι τα δεδομένα ασφάλειας μιας εταιρείας είναι η καλύτερη πηγή πληροφοριών για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων ασφάλειας. Με τη διεξαγωγή διεξοδικών ερευνών συμβάντων και τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων τραυματισμού των εργαζομένων - για το γιατί, πότε και πώς τραυματίζονται - μια εταιρεία μπορεί να εντοπίσει ελέγχους, εκπαίδευση και άλλες ευκαιρίες για να μειώσει την πιθανότητα μελλοντικών τραυματισμών και ανεπιθύμητων συμβάντων για την υγεία. Ενώ τα εξωτερικά δεδομένα δεν είναι τόσο πολύτιμα, μπορούν επίσης να παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες. Η γνώση σε επίπεδο βιομηχανίας σχετικά με τη συχνότητα των συμβάντων ασφαλείας μπορεί να συμβάλει στην ενσωμάτωση των προσπαθειών ασφαλείας κάποιου. Μπορεί επίσης να προτείνει τομείς που χρειάζονται πρόσθετη έμφαση. Αυτό το άρθρο εξάγει πληροφορίες από πρόσφατες παγκόσμιες στατιστικές και επιστημονική έρευνα σχετικά με συμβάντα υγείας και ασφάλειας που επηρεάζουν ιδιωτικούς αξιωματικούς ασφαλείας.

Στο Παγκόσμιο Συνέδριο για την Ασφάλεια και την Υγεία στην Εργασία του 2017 στη Σιγκαπούρη, εκτιμήσεις που δημοσιεύθηκαν από τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας έθεσαν το συνολικό κόστος ασθενειών, τραυματισμών και θανάτων στο 3,94 τοις εκατό του παγκόσμιου ΑΕΠ, ή 2,99 τρισεκατομμύρια δολάρια. Σε παγκόσμιο επίπεδο, 2,78 εκατομμύρια εργαζόμενοι πεθαίνουν κάθε χρόνο ως αποτέλεσμα επαγγελματικών τραυματισμών και ασθενειών, δήλωσε η ομάδα.

Η εργασία ασφαλείας είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη, δείχνουν τα δεδομένα. Σε ορισμένες χώρες, για παράδειγμα, σχεδόν δύο ιδιωτικοί αξιωματικοί ασφαλείας σκοτώνονται σε υπηρεσία για κάθε θάνατο αστυνομικού. Κατά μέσο όρο, οι αξιωματικοί ασφαλείας υποφέρουν από τραυματισμούς πάνω από το διπλάσιο του ποσοστού του μέσου εργαζομένου.

Σε ολόκληρο τον κόσμο, το συγκεκριμένο ποσοστό επίπτωσης για τραυματισμούς σε φρουρούς ασφαλείας ποικίλλει σημαντικά - και μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί. Οι περίπλοκες συγκρίσεις είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει παγκόσμιο πρότυπο για τον υπολογισμό τέτοιων τιμών. Στις ΗΠΑ, το ετήσιο ποσοστό μη θανατηφόρου τραυματισμού για αξιωματικούς ασφαλείας ήταν 14 ανά 1.000 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης το 2017. Για τους εργαζόμενους σε υπηρεσίες θωρακισμένων αυτοκινήτων ήταν υψηλότερο, 36 ανά 1.000 υπαλλήλους. Το ποσοστό των περιπτώσεων που απαιτούσαν ημέρες μακριά από την εργασία ή τους περιορισμούς εργασίας ήταν 9 για κάθε 1.000 εργαζόμενους στον τομέα της ασφάλειας. 28 ανά 1.000 υπαλλήλους θωρακισμένων αυτοκινήτων.

Οι τραυματισμοί κατά τη διάρκεια της δουλειάς είναι ακριβώς ανθρώπινοι. Αποτελούν επίσης σημαντικό οικονομικό - καθώς και λειτουργικό - βάρος για τις εταιρείες ασφαλείας. Ο κίνδυνος είναι αναπόφευκτο γεγονός των αναθέσεων ασφαλείας, αλλά οι κορυφαίες εταιρείες ασφαλείας δείχνουν ότι είναι δυνατόν να ελαχιστοποιηθούν τόσο τα προσωπικά όσο και τα επιχειρηματικά κόστη των τραυματισμών στο χώρο εργασίας.

Η εταιρεία μέλος της International Security Ligue G4S, για παράδειγμα, έχει έναν δηλωμένο στόχο ασφάλειας και υγείας στο χώρο εργασίας «μηδενική βλάβη». Το 2017, το ζήτημα της υγείας και της ασφάλειας ήταν το επίκεντρο της Επιτροπής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, η οποία επέβλεψε μια πρωτοβουλία για την ανανέωση της εκπαίδευσης για την υγεία και την ασφάλεια για τους υπαλλήλους πρώτης γραμμής και την εκ νέου έκδοση μιας απλοποιημένης πολιτικής για τα πυροβόλα όπλα. «Έχοντας εφαρμόσει τις απαραίτητες διαδικασίες τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει μια πολύ σημαντική μείωση του αριθμού των σοβαρών περιστατικών», σύμφωνα με την έκθεση κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας.

Κατά τη διάρκεια του 2018, η G4S αναφέρει ότι το ποσοστό εμφάνισης τραυματισμών που χάθηκε στον Όμιλο ήταν 6,6 ανά 1.000 υπαλλήλους, σε σύγκριση με το ποσοστό 6,7 το 2017. Οι θάνατοι που σχετίζονται με την εργασία μειώθηκαν επίσης το 2018 και τώρα είναι το μισό από αυτό που ήταν ιστορικά.

Ο μετριασμός της βίας που σχετίζεται με επιθέσεις στην επιχείρηση Cash Solutions παραμένει ένας σημαντικός τομέας ενδιαφέροντος για το G4S. «Οι πρωτοβουλίες που ανέλαβαν η G4S και άλλοι φορείς στη Νότια Αφρική, σε συνεργασία με υπηρεσίες επιβολής του νόμου, άρχισαν να έχουν θετικό αντίκτυπο το δεύτερο εξάμηνο του 2018 και αυτό παραμένει προτεραιότητα για το 2019.»

Η εταιρεία σημείωσε επίσης πρόοδο στον τομέα της οδικής ασφάλειας. «Οι θάνατοι από την οδική κυκλοφορία μειώθηκαν κατά 67% από το 2013 όταν ξεκινήσαμε για πρώτη φορά το πρόγραμμα βελτίωσης», ανέφερε. Πρόσφατα, για να βελτιώσει περαιτέρω την ασφάλεια των οδηγών, η G4S παρουσίασε νέα ρούχα υψηλής ορατότητας για τους μοτοσυκλετιστές της στην Ταϊλάνδη και ζώνες ασφαλείας με έντονα χρώματα στο Χονγκ Κονγκ, οι οποίες επιτρέπουν έναν εύκολο οπτικό έλεγχο. Οι στολές ασφαλείας μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη τραυματισμών και με άλλους τρόπους. Για παράδειγμα, υπάρχουν νέες επιλογές στα ρούχα ανθεκτικά στις κάθετες αστυνομικές δυνάμεις για την προστασία τους από τραυματισμένα τραύματα κατά τη διάρκεια φυσικών αντιπαραθέσεων.

Αιτίες
 Η βία είναι η κύρια αιτία θανάτων κατά την εργασία, αλλά η πτώση αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μερίδιο τραυματισμών σε ιδιωτικούς αξιωματικούς ασφαλείας, συνήθως στο 30% έως 40% των τραυματισμών, σύμφωνα με ανάλυση επίσημων δεδομένων από πολλαπλά χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Νότιας Αφρικής και των ΗΠΑ. Ήταν επίσης το συμπέρασμα πολλαπλών ακαδημαϊκών μελετών για τραυματισμούς εργαζομένων στον τομέα της ασφάλειας.

Σε μια μελέτη, για παράδειγμα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι πτώσεις αντιπροσώπευαν το 36% των τραυματισμών σε ιδιωτικούς αξιωματικούς ασφαλείας. «Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν τη σημασία της εκπαίδευσης για την πρόληψη των τραυματισμών και της κατάρτισης για την ασφάλεια των εργαζομένων για την ιδιωτική επιβολή του νόμου για την πρόληψη πτώσης, καθώς και για την ασφάλεια των μηχανοκίνητων οχημάτων», κατέληξε η μελέτη («Εργαζόμενοι που ανέφεραν τραυματισμούς μεταξύ προσωπικού ασφαλείας και επιβολής του νόμου στο ιδιωτικό έναντι δημόσιους τομείς, "Επιδημιολογία τραυματισμού, 2018).

Αυτό συμπίπτει με την εμπειρία του μέλους της Ligue, Allied Universal. «Τα ταξίδια και οι πτώσεις είναι το νούμερο ένα ζήτημα ασφάλειας. Και για οποιαδήποτε οργάνωση μεγέθους, τα ατυχήματα οχημάτων είναι ένα ζήτημα », εξήγησε ο Brent O'Bryan, Αντιπρόεδρος της Allied Universal, Εκπαίδευση & Οργανωτική Αποτελεσματικότητα. «Συνεργαζόμαστε στενά με ειδικούς σε θέματα για την εστίαση της εκπαίδευσης, επειδή πολλά εξαρτώνται από το περιβάλλον και την κάθετη αγορά. Στη βιομηχανία υγειονομικής περίθαλψης, για παράδειγμα, υπάρχουν ζητήματα ασφάλειας με επιθέσεις σε χώρους έκτακτης ανάγκης. Είχαμε αξιωματικούς που έχουν φτύνουν, τρυπήσουν και άρπαξαν. "

Τα δεδομένα υποδηλώνουν ότι η πιο κοινή πηγή τραυματισμών σε αξιωματικούς ασφαλείας είναι, γενικά:
ολίσθηση, ταξίδια και πτώσεις.
επιθέσεις;
επαφή με αντικείμενα / ζώα •
ατυχήματα μεταφοράς
υπερβολική προσπάθεια και
έκθεση σε επιβλαβείς ουσίες ή περιβάλλον.
Σε μια μελέτη, της ιδιωτικής ασφάλειας στη Νότια Αφρική, ανακαλύφθηκε σε συνεντεύξεις με αξιωματικούς ασφαλείας ότι οι συνθήκες εργασίας, οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν ακατάλληλο ή σπασμένο εξοπλισμό, είναι ένα κοινό γεγονός που οδηγεί σε τραυματισμό κατά την εργασία στο ιδιωτικό περιβάλλον ασφαλείας. «Είναι προφανές από τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης ότι οι δυσμενείς συνθήκες εργασίας, όπως οι επιφάνειες και οι κατασκευές, οδηγούν σε καταστάσεις που ευνοούν την πρόκληση τραυματισμών», κατέληξε η έκθεση («Μηχανισμοί πρόληψης για την ελαχιστοποίηση των τραυματισμών σε ιδιωτική εταιρεία ασφάλειας: αξιωματικοί ασφαλείας σε ιδιωτική εταιρεία ασφάλειας, "van Rooyen, Πανεπιστήμιο της Νότιας Αφρικής, Δεκέμβριος 2017).

Μία επίπτωση είναι η ανάγκη των εποπτικών αρχών να επισκέπτονται περιοδικά αξιωματικούς επί τόπου και να ρωτούν συχνά τους αξιωματικούς ασφαλείας σχετικά με την ασφάλεια των συνθηκών εργασίας σε τοποθεσίες πελατών. Άλλες κατηγορίες μετριασμού που διαμορφώθηκαν από τους συμμετέχοντες στην ομάδα εστίασης περιελάμβαναν: αύξηση πληροφοριών, εκπαίδευση και συμμετοχή των εργαζομένων.

Ένας φύλακας ασφαλείας, όταν ρωτήθηκε τι θα μπορούσε να κάνει η εταιρεία του για να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο τραυματισμού, είπε ότι οι αξιολογήσεις του ιστότοπου είναι κρίσιμες. «Πρέπει να αξιολογήσουν την περιοχή όπου εργάζεται ο φύλακας», είπε. «Αφού αξιολογήσουν τον τόπο, μπορούν να εντοπίσουν τον κίνδυνο / κίνδυνο για να γνωρίζουν ποια περιοχή είναι επικίνδυνη για τον φρουρό.» Ένας άλλος αξιωματικός ανέφερε τη σημασία της εκπαίδευσης για συγκεκριμένους ιστότοπους «Εργάζεστε [κάπου] και, μέσα σε ένα μήνα ή δύο εβδομάδες, σας αλλάζουν σε άλλη περιοχή. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με αυτήν την περιοχή ... αυτό [είναι όταν βρίσκετε φρουρούς] τραυματίζονται. "

Η σαφής ανακοίνωση των προσδοκιών είναι ένας σημαντικός πρόδρομος για την πρόληψη των τραυματισμών, σημείωσε η μελέτη, η οποία ξεκινά με ένα ισχυρό εκπαιδευτικό πρόγραμμα. «Οι συμμετέχοντες συμφώνησαν ομόφωνα ότι η επαγωγική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι πιο εμπεριστατωμένη και να επικεντρώνεται σε πρακτικά ζητήματα παρά να βασίζεται στη θεωρία», κατέληξε η μελέτη. «Είναι προφανές ότι η αποτελεσματική κατάρτιση των εργαζομένων είναι απαραίτητη για να παρακινήσει τους υπαλλήλους να ακολουθήσουν ασφαλείς πρακτικές εργασίας».

Όταν συμβεί
Μια εξέταση του πότε συμβαίνουν τραυματισμοί κατά την εργασία δείχνει ότι οι αξιωματικοί ασφαλείας ενδέχεται να διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο τη νύχτα. Η ανάλυση δεδομένων υποδηλώνει ότι το 42% όλων των αξιωματικών ασφαλείας που υποφέρουν από επαγγελματικούς τραυματισμούς τραυματίζονται μεταξύ των ωρών από τις 20:00 έως τις 08:00, παρόλο που πολύ λιγότεροι αξιωματικοί ασφαλείας είναι σε υπηρεσία κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών. Τα δεδομένα ευθυγραμμίζονται με πρόσφατες στοχευμένες μελέτες σχετικά με τις επιπτώσεις της βάρδιας και της νυχτερινής εργασίας στους τραυματισμούς στο χώρο εργασίας. Μία μελέτη, η οποία εξέτασε δεδομένα για 30.000 Καναδούς εργαζόμενους, διαπίστωσε ότι οι εργαζόμενοι που εργάζονται νύχτες ή περιστρεφόμενες βάρδιες είχαν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να υποστούν επαγγελματικό τραυματισμό από τους εργαζόμενους κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ωστόσο, τα δεδομένα δεν δείχνουν ένα σημαντικό μοτίβο σχετικά με το σημείο κατά τη διάρκεια μιας βάρδιας που τραυματίζονται οι αξιωματικοί ασφαλείας. Με άλλα λόγια, ορισμένα στοιχεία φαίνεται να υποδηλώνουν ότι οι αξιωματικοί είναι εξίσου πιθανό να υποστούν τραυματισμούς κατά τη διάρκεια των πρώτων ωρών της βάρδιας τους, όπως και μετά την εργασία τους για περισσότερες από τέσσερις ώρες.

Η ανάλυση δεδομένων δείχνει επίσης μια ομοιόμορφη κατανομή των τραυματισμών σε ημέρες της εβδομάδας. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί (και ίσως δεν προκαλεί έκπληξη), ότι οι αξιωματικοί ασφαλείας αναφέρουν τραυματισμούς την εβδομάδα εργασίας τη Δευτέρα και λιγότερο την Παρασκευή. Αυτό ακολουθεί ευρύτερα δεδομένα για τραυματισμούς στο χώρο εργασίας, τα οποία μπορεί να αποδοθούν σε εργαζόμενους που ισχυρίζονται ότι ένας τραυματισμός που υπέστη το Σαββατοκύριακο συνέβη στη δουλειά τη Δευτέρα.

Θάνατοι
Το ποσοστό των θανατηφόρων τραυματισμών στο χώρο εργασίας στους φρουρούς ασφαλείας είναι υπερδιπλάσιο από αυτό των εργαζομένων γενικά. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι περισσότεροι θανατηφόροι τραυματισμοί στην εργασία των αξιωματικών ασφαλείας είναι αποτέλεσμα επιθέσεων ή άλλων βίαιων πράξεων. Τα μεταφορικά περιστατικά είναι δεύτερο.

Αν και οι επιθέσεις και άλλες βίαιες πράξεις είναι η πηγή θανάτων σε μια μεγάλη πλειονότητα περιπτώσεων, αξίζει να σημειωθεί ότι οι φρουροί ασφαλείας μπορούν να σκοτωθούν σε καθήκοντα από πολλές αιτίες. Δεδομένα από διάφορες χώρες δείχνουν ότι έως και το 10 τοις εκατό των θανάτων του φύλακα οφείλονται σε έκθεση σε επιβλαβείς ουσίες ή περιβάλλοντα.

Σε μια τέτοια περίπτωση, ένας αξιωματικός ασφαλείας που παρέχει υπηρεσίες σε μια εκκλησία πέθανε από δηλητηρίαση από μονοξείδιο του άνθρακα. Αξιωματούχοι της εκκλησίας - επειδή οι προηγούμενες γεννήτριες είχαν κλαπεί - τοποθέτησαν δύο μονάδες σε ένα δωμάτιο στον δεύτερο όροφο χωρίς κατάλληλο εξαερισμό για να παρέχουν ηλεκτρική ενέργεια κατά τη διάρκεια των υπηρεσιών. Όταν ο αξιωματικός πήγε στον δεύτερο όροφο ως μέρος των ελέγχων ασφαλείας του, κατέρρευσε και αργότερα πέθανε.

Η ασφάλεια των υπαλλήλων διατρέχει επίσης μεγαλύτερο κίνδυνο σε δυναμικά περιβάλλοντα, όπως εργοτάξια. Σε μια άλλη έρευνα θανάτου, ένας φρουρός ασφαλείας που περιπολούσε μια κατασκευή κατοικιών υπό κατασκευή σταθμεύει το όχημά του σε έναν βρώμικο ώμο του δρόμου πρόσβασης του ιστότοπου. Το έδαφος έδωσε τη θέση του καθώς βγαίνει από το όχημα, αναγκάζοντας το φορτηγό να γλιστρήσει προς τα κάτω και να καρφώσει τον αξιωματικό μεταξύ του φορτηγού του και ενός λίθου, να τον σκοτώσει.

Η επίσημη έρευνα τόνισε τη σημασία της μείωσης των κινδύνων που προκύπτουν για την προστασία των εργαζομένων κατά τη διάρκεια ενός κατασκευαστικού έργου. Κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο αξιωματικός μπορεί να είχε αποφευχθεί εάν οι εργαζόμενοι ακολούθησαν βέλτιστες πρακτικές όπως: οδοφράγματα ή / και χρήση προειδοποιητικής ταινίας για να επισημάνουν επικίνδυνες περιοχές και να αποτρέψουν την είσοδο ατόμων και οχημάτων σε αυτές τις περιοχές. τακτική επιθεώρηση τοποθεσιών για αστάθεια εδάφους • και διεξαγωγή τακτικών επιθεωρήσεων ασφάλειας στο χώρο εργασίας για κινδύνους που μπορεί να προκύψουν από μεταβαλλόμενες συνθήκες (καιρικές συνθήκες, εδαφολογικές συνθήκες, κατασκευαστική δραστηριότητα και ούτω καθεξής). Οι επόπτες ασφαλείας πρέπει να συνεργάζονται με το προσωπικό ασφάλειας της τοποθεσίας για να διασφαλίζουν ότι το περιβάλλον γίνεται όσο το δυνατόν ασφαλέστερο για το προσωπικό που πρέπει να περιπολεί τον χώρο μετά από ώρες.

Μακροπρόθεσμη υγεία
Το 2018, τα δεδομένα που κυκλοφόρησαν από το Γραφείο Εθνικών Στατιστικών στο Ηνωμένο Βασίλειο ήταν εντυπωσιακά. Ανέφερε ότι ο μέσος φρουρός ασφαλείας πεθαίνει στην ηλικία των 62, όταν το μέσο προσδόκιμο ζωής στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι 79,2 έτη για τους άνδρες και 82,9 έτη για τις γυναίκες. Από τους 1.687 θανάτους φύλακα που εξετάστηκαν στη μελέτη, οι μισοί προκλήθηκαν από καρδιακές παθήσεις και το ένα τέταρτο ήταν από πνευμονική νόσο.

Απαντώντας στα αποτελέσματα, η ομάδα συνδικαλιστικών οργανώσεων του Ηνωμένου Βασιλείου που είχε ξεκινήσει το αίτημα για δεδομένα δήλωσε ότι έδειξε ότι το προσωπικό ασφαλείας χρειάζεται πρόσθετη υποστήριξη για την αντιμετώπιση του άγχους, ειδικά επειδή οι αξιωματικοί ασφαλείας συχνά ανταποκρίνονται πρώτα σε τραυματικά γεγονότα. Ωστόσο, δεν είναι μόνο βοήθεια μετά το συμβάν που οι εταιρείες ασφαλείας πρέπει να παρέχουν στο προσωπικό ασφαλείας. Οι αξιωματικοί μπορεί επίσης να χρειάζονται βοήθεια για τη διαχείριση του ημερήσιου στρες που υποφέρουν.

Σε μια μελέτη αξιωματικών ασφαλείας στο Lucknow της Ινδίας, οι ερευνητές βρήκαν υψηλά επίπεδα άγχους, ειδικά μεταξύ των γυναικών φύλακες. «Από τα ευρήματα της μελέτης μπορεί να συναχθεί το συμπέρασμα ότι το επάγγελμα του φύλακα ασφαλείας είναι πολύ δύσκολο.» Οι φρουροί ασφαλείας πάσχουν από υψηλό στρες, ειδικά ως αποτέλεσμα της δυσαρέσκειας με τους μισθούς και τις μεγάλες ώρες εργασίας, κατέληξε η μελέτη («Εργασιακό άγχος μεταξύ των φρουρών ασφαλείας», Πανεπιστήμιο Babasaheb Bhimrao Ambedker, Journal for Studies in Management and Planning, 2015).

Το χρόνιο άγχος οδηγεί πολλές χρόνιες ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων τόσο των καρδιακών παθήσεων όσο και των πνευμονικών παθήσεων, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), που καλεί το άγχος «την επιδημία της υγείας του 21ου αιώνα». Ο ΠΟΥ προτείνει ότι οι συνθήκες εργασίας - σε αντίθεση με τα προσωπικά χαρακτηριστικά ή τις δεξιότητες αντιμετώπισης - παίζουν τον πρωταρχικό ρόλο στην πρόκληση εργασιακού άγχους. Οι συνθήκες εργασίας που μπορεί να οδηγήσουν σε άγχος περιλαμβάνουν:
Σχεδιασμός εργασιών. Βαρύς φόρτος εργασίας, σπάνια διαλείμματα ανάπαυσης, μεγάλες ώρες εργασίας και βάρδιες. ταραχώδη και ρουτίνα καθήκοντα που έχουν λίγο εγγενή σημασία, δεν χρησιμοποιούν τις δεξιότητες των εργαζομένων και παρέχουν μικρή αίσθηση ελέγχου.
Στυλ διοίκησης. Έλλειψη συμμετοχής των εργαζομένων στη λήψη αποφάσεων, κακή επικοινωνία στον οργανισμό και έλλειψη φιλικών προς την οικογένεια πολιτικών.
Διαπροσωπικές σχέσεις. Κακό κοινωνικό περιβάλλον και έλλειψη υποστήριξης ή βοήθειας από συναδέλφους και επόπτες.
Εργατικοί ρόλοι. Συγκρουόμενες ή αβέβαιες προσδοκίες εργασίας, πάρα πολλή ευθύνη και πάρα πολλά «καπέλα για φθορά».
Ανησυχίες σταδιοδρομίας. Εργασία ανασφάλεια και έλλειψη ευκαιριών για ανάπτυξη, πρόοδο ή προώθηση? γρήγορες αλλαγές για τις οποίες οι εργαζόμενοι δεν είναι προετοιμασμένοι.
Περιβαλλοντικές συνθήκες. Δυσάρεστες ή επικίνδυνες φυσικές συνθήκες, όπως πλήθος, θόρυβος, ατμοσφαιρική ρύπανση ή εργονομικά προβλήματα.
Για να μειώσουν το άγχος των αξιωματικών ασφαλείας, οι εταιρείες μπορεί να θέλουν να εξετάσουν εάν το εκπαιδευτικό τους πρόγραμμα είναι κατάλληλο για εργασία. Το σώμα της επαγγελματικής έρευνας δείχνει ότι το άγχος και το άγχος προκύπτουν εάν οι εργαζόμενοι αισθάνονται απροετοίμαστοι για αυτό που τους ζητάτε να κάνουν. Σε μια μελέτη, από 251 ιδιωτικούς αξιωματικούς ασφαλείας στη Σιγκαπούρη, οι ερευνητές βρήκαν ισχυρή υποστήριξη για την υποχρεωτική εκπαίδευση μεταξύ των αξιωματικών, καθώς και μια ισχυρή σχέση μεταξύ της εκπαίδευσης και της ικανοποίησης από την εργασία και της εύρεσης νοήματος στην εργασία τους (και επομένως χαμηλότερο άγχος). («Στάσεις ιδιωτικών αξιωματικών ασφαλείας στη Σιγκαπούρη προς το εργασιακό τους περιβάλλον», Journal of Applied Security Research, Τόμος 9, Τεύχος 1.)

Η εκπαίδευση πρέπει να περιλαμβάνει μια προσπάθεια να βοηθηθούν οι αξιωματικοί ασφαλείας να αισθάνονται άνετα με τις τεχνολογίες με τις οποίες αλληλεπιδρούν ως μέρος της εργασίας τους. Μια πρόσφατη εθνική έρευνα «Στρες στο χώρο εργασίας» ανακάλυψε ότι η αλληλεπίδραση με τα τεχνολογικά εργαλεία είναι η τρίτη κύρια αιτία άγχους για τους εργαζόμενους. Άλλες ιδέες μείωσης του άγχους περιλαμβάνουν: τη συνεργασία νέων αξιωματικών ασφαλείας με έναν μέντορα για να τους δώσει κάποιον με τον οποίο μπορεί να συζητήσει τους φόβους και τις ανησυχίες τους. τη διεξαγωγή τακτικών ανεπίσημων συνεντεύξεων με αξιωματικούς για τη λήψη σχολίων για θέματα που τους απασχολούν • και να διασφαλίσουμε ότι οι αξιωματικοί είναι σαφείς σχετικά με τις ευθύνες τους, καθώς οι αβέβαιες προσδοκίες για εργασία είναι μια σημαντική αιτία άγχους που σχετίζεται με την εργασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου