Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Οι μελέτες της TSA εξαλείφουν τα σημεία ελέγχου σε μικρότερα αεροδρόμια


Ο διοικητής της ασφάλειας των μεταφορών μελέτησε το κλείσιμο των σημείων ελέγχου στα μικρότερα 150 αεροδρόμια της χώρας - περίπου το ένα τρίτο του συνόλου - αλλά μια καταιγίδα κριτικής ήταν γρήγορη και διαδεδομένη ακόμη και πριν γίνει η πρόταση μια επίσημη πρόταση.
Ο Christopher Bidwell, αντιπρόεδρος ασφαλείας του Συμβουλίου Διεθνών Αερομεταφορών της Βόρειας Αμερικής, δήλωσε ότι η κατάργηση του ελέγχου TSA σε οποιαδήποτε εμπορική πτήση "δημιουργεί σημαντικές ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια".
Ο αντιπρόεδρος Bennie Thompson του Μισισιπή, ο κορυφαίος Δημοκρατικός της Επιτροπής Εσωτερικής Ασφάλειας, δήλωσε ότι αντί να εγκαταλείψει τις υπηρεσίες, το Κογκρέσο θα πρέπει να παρέχει όλη τη χρηματοδότηση που δημιουργούν οι εισιτήρια της TSA στον οργανισμό. Περίπου 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια διοχετεύονται από την TSA κάθε χρόνο για να βοηθήσουν στη μείωση του προϋπολογισμού.
"Αυτό είναι απόλυτα καρύδια", δήλωσε η Mary Shiavo, πρώην γενικός επιθεωρητής του Τμήματος Μεταφορών, δήλωσε στο The Washington Post.
Ωστόσο, ο Mike Bilello, εκπρόσωπος της TSA, δήλωσε ότι η ιδέα ήταν κάτι που ο οργανισμός μελέτησε ως μέρος της ετήσιας αναθεώρησης του προϋπολογισμού ως ένας τρόπος για να περιορίσει τα έξοδα.
"Δεν υπήρξε απόφαση για την εξάλειψη του ελέγχου επιβατών σε οποιοδήποτε ομοσπονδιακό αεροδρόμιο των ΗΠΑ", δήλωσε ο Bilello. "Η TSA παραμένει αφοσιωμένη στην κύρια αποστολή της να εξασφαλίσει την Πατρίδα, εξετάζοντας πάνω από 2,5 εκατομμύρια επιβάτες αεροπορικών εταιρειών ημερησίως".
Το CNN ανέφερε τη μελέτη την Τετάρτη με βάση έγγραφα από μια εσωτερική επιτροπή μελέτης τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
Η ιδέα που έχει μελετηθεί τουλάχιστον από το 2011 είναι ελκυστική επειδή η πτώση της ομοσπονδιακής στελέχωσης σε αεροδρόμια με αεροπλάνα που έχουν χωρητικότητα 60 επιβατών ή λιγότερων θα εξοικονομήσει 115 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Τα αεροδρόμια εξυπηρετούν περίπου 10.000 επιβάτες την ημέρα και απαιτούν περίπου 1.300 εργαζόμενους στην TSA. Αυτοί οι εργαζόμενοι θα μπορούσαν να μεταφερθούν σε μεγαλύτερα αεροδρόμια μεταξύ των 440 θέσεων όπου η TSA παρακολουθεί τώρα τους επιβάτες.
Η TSA επιτρέπει ήδη 22 αεροδρόμια σε εθνικό επίπεδο να προσλαμβάνουν ιδιωτική ασφάλεια, εφόσον πληρούν τα ομοσπονδιακά πρότυπα ασφαλείας. Πολλοί είναι μικρά αεροδρόμια, όπως πολλά στο Wyoming, όπου οι τοπικοί αξιωματούχοι δηλώνουν ότι ο ιδιωτικός έλεγχος επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία στο προσωπικό. Όμως, το μεγαλύτερο είναι το Διεθνές Αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο, το Διεθνές Αεροδρόμιο του Κάνσας Σίτυ και το Διεθνές Αεροδρόμιο Orlando Sanford, το μικρότερο από τα δύο αεροδρόμια της περιοχής του Ορλάντο. 
Η ασφάλεια παραμένει υψηλή προτεραιότητα μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.
"Η απομάκρυνση των επιβατών TSA σε εμπορικές πτήσεις - ανεξάρτητα από τη διαμόρφωση θέσεων - δημιουργεί σημαντικές ανησυχίες για την εθνική ασφάλεια", δήλωσε ο Bidwell της ομάδας αερολιμένων. "Η πρόταση δημιουργεί περιττές ανησυχίες όσον αφορά την ασφάλεια, την ευθύνη και την υλικοτεχνική υποστήριξη και τις προκλήσεις για τα αεροδρόμια που δέχονται πτήσεις με μη επιθεωρούμενους επιβάτες".
Ο κ. Thompson, μέλος του Σώματος, δήλωσε ότι περιορίζει την ασφάλεια των αερομεταφορών "θα δημιουργούσε αναμφίβολα κενά ασφαλείας και μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην οικονομία - ειδικά στην αγροτική Αμερική".
Εάν η TSA εξάλειψε το προσωπικό σε μικρότερα αεροδρόμια, οι επιβάτες που θα συνδέονταν θα έπρεπε να ελέγχονται κατά την άφιξή τους σε μεγαλύτερα αεροδρόμια, γεγονός που θα απαιτούσε αναμόρφωση της επιβατικής κίνησης σε όλα αυτά τα αεροδρόμια. Η διαδικασία θα είναι παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο οι διεθνείς επιβάτες πρέπει να περάσουν από το τελωνείο και τη μετανάστευση στο πρώτο αεροδρόμιο των ΗΠΑ που φτάνουν πριν συναντήσουν μια πτήση που συνδέει.
"Η TSA μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα από επιχειρησιακή άποψη, αλλά κάποιος θα πληρώσει για αυτή την αλλαγή και θα είναι ο επιβάτης", δήλωσε ο Jeff Price, ειδικός της αεροπορικής ασφάλειας και καθηγητής στο Metropolitan State University του Ντένβερ. "Το βάρος των δαπανών θα βρεθεί τώρα στους μεγαλύτερους αερομεταφορείς που πρέπει να αναδιαμορφώσουν και ενδεχομένως να κατασκευάσουν ή να ανοικοδομήσουν τερματικές εγκαταστάσεις και διαδρομές, ώστε να μπορούν να εγκατασταθούν σημεία ελέγχου αντίστροφης ανίχνευσης".
Η τιμή πρόσθεσε ότι ενώ τα μεγαλύτερα αεροσκάφη με περισσότερους ανθρώπους και καύσιμα στο πλοίο έχουν αποτελέσει στόχο μέχρι στιγμής, οι τρομοκράτες ενδέχεται να στοχεύουν ακόμα μικρότερα αεροπλάνα ως ριζοσπαστικά άτομα. 
"Ένα μικρό αεροσκάφος δεν θα μπορούσε να κάνει ένα πολύ καλό όπλο μαζικής καταστροφής, αλλά ακόμα μπορεί να χειριστεί και να είναι ένα αποτελεσματικό μικρό όπλο που χρησιμοποιείται εναντίον ενός μικρότερου στόχου εδάφους", ανέφερε η Price.
Ο κ. Bilello είπε ότι η TSA εξετάζει τρόπους για να καταστήσει αποτελεσματικότερη τη λειτουργία της κάθε χρόνο, αλλά δεν θα υιοθετηθούν αλλαγές χωρίς να σταθμιστούν οι κίνδυνοι.
"Οποιεσδήποτε πιθανές λειτουργικές αλλαγές για την καλύτερη κατανομή των περιορισμένων πόρων των φορολογουμένων είναι απλά μέρος των προκαταβολικών συζητήσεων και συζητήσεων και δεν θα πραγματοποιηθούν χωρίς αξιολόγηση κινδύνου για να διασφαλιστεί η ασφάλεια του αεροπορικού συστήματος", δήλωσε ο Bilello.
Πηγή: eu.usatoday.com Bart Jansen 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου