Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Διαφορετικότητα στο χώρο εργασίας - Αγκαλιάζοντας τις διαφορές μας

Το ταξίδι του καθενός στην επαγγελματική ζωή ποικίλλει και ο καθένας αναπτύσσει ένα μοναδικό σετ δεξιοτήτων. Η πρόκληση είναι να εφαρμόσουμε αυτές τις δεξιότητες στον εργασιακό χώρο ή στον ρόλο μας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Συχνά οι άνθρωποι πιστεύουν ότι οι δεξιότητές τους περιορίζουν τις δυνατότητές τους στην εργασία, αλλά θα υποστήριζα ότι "η ποικιλία είναι το καρύκευμα της ζωής" και ως τέτοιο θα πρέπει να αγκαλιάζουμε τις διαφορές μας και να ξανασκεφτούμε πώς εφαρμόζουμε αυτά για να μεγιστοποιήσουμε την επιτυχία στον εργασιακό χώρο.

Διαφορετικότητα στο χώρο εργασίας - τι είναι και γιατί είναι σημαντικό; 

Ο όρος "ποικιλομορφία στο χώρο εργασίας" συνδέεται συνήθως με τα χαρακτηριστικά του εργατικού δυναμικού - π.χ. το φύλο, το πολιτιστικό υπόβαθρο - ωστόσο, στο πλαίσιο αυτό αναφέρομαι σε δεξιότητες. Για μένα, η ποικιλομορφία στο χώρο εργασίας σημαίνει ότι υπάρχει μια σειρά από προσφερόμενες δεξιότητες που μπορούν να προσδώσουν αξία και διαθέτουν ένα φάσμα δεξιοτήτων για να βοηθήσουν τόσο τα άτομα όσο και τους οργανισμούς να επιτύχουν. Ευτυχώς, οι άνθρωποι δεν είναι ρομπότ προγραμματισμένοι να κάνουν τα ίδια καθήκοντα με τον ίδιο τρόπο - εάν υπήρχαν εκεί δεν θα υπήρχε χώρος για καινοτομία. Επομένως, πιστεύω ότι η ποικιλομορφία των δεξιοτήτων αποτελεί βασικό συστατικό για την επιτυχία.


Γιατί αποτυγχάνουμε; 

Από επιχειρηματική άποψη, μπορεί να φανεί προφανές ότι ένας διαφορετικός χώρος εργασίας φέρνει οφέλη, καθώς αυτό επιτρέπει τη συγκέντρωση ενός ευρέος φάσματος δεξιοτήτων και γνώσεων, γεγονός που αυξάνει τις δυνατότητες του οργανισμού / εταιρείας να επιτύχει. Ωστόσο, υπάρχουν προκλήσεις, καθώς οι διαφορετικοί άνθρωποι έχουν διαφορετικές ιδέες για το τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στη διατήρηση περιοριστικής διαχείρισης όταν επιλέγει νέο προσωπικό επιλέγοντας μόνο άτομα που θα «ταιριάζουν» παρά επιλέγοντας άτομα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν προκλήσεις αλλά των οποίων οι νέες δεξιότητες θα ενίσχυαν και / ή θα συμπληρώνουν τη βάση δεξιοτήτων του υφιστάμενου εργατικού δυναμικού.
Από μια μεμονωμένη προοπτική, είναι φυσικό να διαχωρίζουμε αυτό που μαθαίνουμε σύμφωνα με το συγκεκριμένο πλαίσιο μέσα στο οποίο συμβαίνει η εκμάθηση και μπορεί να είναι δύσκολο να εφαρμοστεί αργότερα αυτή η γνώση εκτός αυτού του αρχικού πλαισίου. Η πρόκληση είναι διττή - πρώτα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι οι γνώσεις που έχουμε αποκτήσει ισχύουν στη νέα κατάσταση και, δεύτερον, πρέπει να θυμηθούμε με ακρίβεια τη γνώση και να την εφαρμόσουμε με τον κατάλληλο τρόπο.
Για παράδειγμα, κάποτε είχα αμφισβητηθεί από έναν φοιτητή που δεν κατάλαβε πώς η μελέτη περίπτωσης που είχα προβλέψει για την πρόληψη της κλοπής σε ένα κατάστημα ρούχων θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε ένα κατάστημα λιανικής που πωλεί ηλεκτρονικά προϊόντα. Είχαμε μια συζήτηση για το πώς να μεταφέρουμε αρχές ορθής πρακτικής (π.χ. αποτελεσματική επιτήρηση) και όχι συγκεκριμένες τακτικές, αλλά δυστυχώς ήταν ανίκανος ή απρόθυμος να πιάσει την έννοια. Τελικά ανέπτυξα ένα νέο υπόδειγμα χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να δείξω το σημείο μου. Αντιλαμβάνομαι τώρα ότι ο φοιτητής απλώς ήθελε να μου παράσχει ένα πρότυπο που θα μπορούσε να απευθυνθεί απευθείας στο προσωπικό του πρόβλημα στο χώρο εργασίας παρά να παράσχει τις υποκείμενες γνώσεις που θα του επέτρεπαν να επιλύσει το πρόβλημα πέρα ​​από το άμεσο θέμα κλοπής. Ενώ το πρότυπο ήταν καλό γι 'αυτόν βραχυπρόθεσμα, με άφησε να αναρωτηθώ πόσο καιρό θα επιβιώσει στο χώρο εργασίας αν δεν ήταν σε θέση να εφαρμόσει αρχές ορθής πρακτικής σε διαφορετικά πλαίσια. Ίσως δεν έχει σημασία αν πρόκειται να πουλήσει ηλεκτρονικά προϊόντα για το υπόλοιπο της καριέρας του, αλλά τότε φάνηκε ντροπή να περιορίσουν τις δυνατότητές του.

Πώς βελτιώνουμε; 

Από την άποψή μου, ένα βασικό ζήτημα που περιορίζει την πολυμορφία του χώρου εργασίας είναι το πώς παραδίδεται παραδοσιακά η διδασκαλία. Μαθαίνουμε από τη νεαρή ηλικία (σε καθέναν χρόνο;) και αυτή η προσέγγιση συνήθως συνεχίζεται έως ότου είμαστε έφηβοι ή ακόμη και ενήλικες (δεν είναι ασυνήθιστο στην εκπαίδευση ενηλίκων). Το πρόβλημα με αυτή την προσέγγιση είναι ότι μας διδάσκει πραγματικά γεγονότα και όχι έννοιες, ενώ τα γεγονότα ξεχνιούνται εύκολα όταν δεν εξυπηρετούν πλέον κάποιο σκοπό (π.χ. μετά την εξέταση). Αποτυγχάνοντας να αποδείξουμε πώς αλληλεπιδρούν τα γεγονότα μεταξύ τους και πώς οι γνώσεις και οι δεξιότητες μπορούν να εφαρμοστούν στην επίλυση προβλημάτων στον πραγματικό κόσμο, χάνουμε μια μεγάλη ευκαιρία.
Ως άτομα, υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να αλλάξουμε το μυαλό μας και / ή να επεκτείνουμε τις δυνατότητές μας. Το πιο προφανές είναι να σκεφτείτε τις δικές σας μεταβιβάσιμες δεξιότητες και να προσπαθήσετε να τις εφαρμόσετε σε μια νέα κατάσταση. Για παράδειγμα, αν έχετε ερευνητικές δεξιότητες, αυτές μπορούν εύκολα να εφαρμοστούν σε όλες τις βιομηχανίες. Ενώ είναι αλήθεια ότι η ακριβής ερμηνεία των αποτελεσμάτων μπορεί να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη σχετική εμπειρία, οι πραγματικές μέθοδοι διεξαγωγής της έρευνας είναι εφαρμόσιμες σε μια σειρά ρυθμίσεων.
Προτείνω επίσης να συμμετάσχετε στην ενεργό μάθηση - είναι ένα πράγμα να γνωρίζετε πώς να δώσετε μια καλή παρουσίαση, είναι εντελώς διαφορετικό να το παραδώσετε πραγματικά. Επιπλέον, αυτό που απασχολεί ένα είδος ακροατηρίου δεν θα ασχοληθεί ενεργά με άλλο και επομένως είναι σημαντικό να αμφισβητήσετε τον εαυτό σας να δοκιμάσετε τις δεξιότητές σας σε νέα πλαίσια.
Μην φοβάστε να μάθετε νέες δεξιότητες ή να δοκιμάζετε τις υπάρχουσες σε νέες καταστάσεις. Σκεφτείτε πώς το σύνολο δεξιοτήτων σας θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε διαφορετικά επαγγέλματα και βιομηχανίες και να είστε ανοιχτόμυαλοι σχετικά με τους τύπους θέσεων εργασίας και ρόλων για τους οποίους υποβάλετε αίτηση. Για παράδειγμα, πρόσφατα ανέλαβα μια θέση ως γραμματέας μερικής απασχόλησης (ναι, θα παντρευτώ ανθρώπους!) Και έχω ζήσει όλη την ώρα γιατί ζήτησα το ρόλο. Λοιπόν, εκτός από τις ώρες που ταιριάζουν στις ανάγκες μου, η προδιαγραφή της εργασίας αναζητούσε κάποιον φιλικό, ακριβή, αξιόπιστο και οργανωμένο και σκέφτηκα «μπορώ να το κάνω». Μερικές φορές είμαστε περιορισμένοι μόνο από τη δική μας έλλειψη εμπιστοσύνης ή στενοχώρια - επειδή εργάζομαι κυρίως στον ακαδημαϊκό χώρο δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να εφαρμόσω τις δεξιότητές μου αποτελεσματικά σε εντελώς διαφορετικό ρόλο.
Τι γίνεται αν είστε ο εργοδότης / ηγέτης της ομάδας; 

Είναι σημαντικό οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι να υιοθετήσουν την έννοια της πολυμορφίας του χώρου εργασίας για να λειτουργήσουν. Ωστόσο, αυτό δεν είναι πάντα εύκολο να επιτευχθεί. Για παράδειγμα, συνηθίζουμε συχνά σε άτομα που είναι παρόμοια με εμάς όταν προσλαμβάνουμε νέο προσωπικό ή επιλέγουμε άτομα για ορισμένους ρόλους. Αυτό είναι κατανοητό, καθώς σημαίνει ότι είμαστε πιο πιθανό να μοιραστούμε ιδέες και προοπτικές, ελαχιστοποιώντας τις ευκαιρίες για επιχειρήματα. Επιπλέον, αν υπάρχει διαφωνία, είναι πιο πιθανό να κατανοήσουμε την άποψή τους. Ωστόσο, αυτό περιορίζει αυτόματα το πεδίο για την αύξηση της πολυμορφίας στο χώρο εργασίας. Όχι μόνο αυτό περιορίζει τις δυνατότητες της επιχείρησης να αναπτυχθεί αλλά επίσης μειώνει την ευκαιρία για το προσωπικό να μαθαίνει νέες δεξιότητες από το εισερχόμενο μέλος της ομάδας.
Ως εκ τούτου, ενθαρρύνω τους εργοδότες και τους ηγέτες των ομάδων να αναζητήσουν ποικίλες δεξιότητες στο εργατικό τους δυναμικό και να το εξετάσουν κατά την πρόσληψη νέου προσωπικού. Επιπλέον, μην φοβάστε να δοκιμάσετε και να επεκτείνετε τις ικανότητες των υπαρχόντων μελών της ομάδας σας, για παράδειγμα, δίνοντάς τους ένα νέο καθήκον που δεν έχουν κάνει πριν αλλά είστε βέβαιοι ότι θα μπορούσαν να επιτύχουν. Φυσικά, ίσως χρειαστεί να είστε προετοιμασμένοι για κάποια αντίσταση, αν αισθάνονται ότι το έργο είναι εκτός των αρμοδιοτήτων τους ή δεν είναι σίγουροι ότι μπορούν να το ολοκληρώσουν ικανοποιητικά. Επομένως, είναι σημαντικό να εξηγήσετε γιατί τους δίνετε το καθήκον (π.χ. να επεκτείνετε τις ικανότητές τους) και να τους καθησυχάσετε, είστε σίγουροι ότι μπορούν να πετύχουν. Η παροχή επαρκούς υποστήριξης και καθοδήγησης, φυσικά, είναι δεδομένη σε αυτή την κατάσταση.
Συμπέρασμα

Έχοντας ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων διαθέσιμων στο χώρο εργασίας μπορεί να αυξήσει την επιτυχία τόσο σε ατομικό όσο και σε οργανωτικό επίπεδο. Πιστεύω ότι όλοι πρέπει να αναζητήσουμε ευκαιρίες για να αυξήσουμε τις δεξιότητές μας και να προσπαθήσουμε ενεργά να ενισχύσουμε το υπάρχον σύνολο δεξιοτήτων εφαρμόζοντας αυτά σε νέα πλαίσια.
Από: Δρ Amy Burrell

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου